خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

قدردانی استاندار البرز از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۰۴

استاندار البرز طی پیامی از حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، در متن پیام عزیزاله شهبازی، آمده است:

بر بستر انقلاب اسلامی، ایام شکوهمندی رقم خورده است و اکنون نیز در گام دوم انقلاب، با حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با رنگ و بوی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی ورق خورد.

حضور مقتدرانه و متعصبانه مردم البرز در راهپیمایی امسال نمود بارزی از حمایت همه جانبه ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است. انقلابی که بنیان آن را امام راحل (ره) نهاده و سپس به زعامت رهبر فرزانه انقلاب کمال و شکوفایی خود را جشن گرفته است.

امروز مردم آمدند تا بگویند علی رغم سختی ها، مشکلات و تنوع افکار و سلایق، برعهدی که با شهدا بسته اند، ایستاده اند.

اینجانب بعنوان خادم مردم فهیم البرز بر خود فرض می دانم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف برای شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نمایم و امید است باحضور حداکثری به پای صندوق‌های رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر مُهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز