خبرگزاری کار ایران

وزیر راه تاکید کرد:

بکارگیری همه امکانات برای بازگشایی محور قزوین - رشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۸۲

وزیر راه و شهرسازی بر ضروت بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین-رشت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل جاده‌ای، «محمد اسلامی» با حضور در قرارگاه مرکزی و در جمع کارگروه مدیریت بحران پدافند عامل این سازمان، ضمن قدردانی از زحمات راهداران و همکاران پلیس راه برای باز نگهداری محورهای مواصلاتی طی دو روز گذشته به ویژه شب گذشته و امروز، بر ضروت بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین-رشت تاکید کرد.

وی با صدور دستور رسیدگی و امدادرسانی به افرادی که در جاده‌ها به علت نبود تجهیزات زنجیر چرخ و  ملزومات  زمستانی گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این محور تاحدودی، دسترسی به امکانات حاشیه‌ای  وجود دارد اما لازم است مجموعه راهداری با اولویت دادن به امداد این هموطنان در راهدارخانه‌ها و سایر مراکز پیش بینی شده، اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به گزارشات دریافتی مستقیم از دوربین‌ها و گزارش قرارگاه از روند عملیاتی و اجرایی، ابراز امیدواری کرد:ان‌شاء الله امروز در کمترین زمان ممکن این محور به طور کامل بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن رصد تصویری و آنلاین همه محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های نظارت تصویری این مرکز،  در جریان آخرین وضعیت محور آزادراه قزوین - رشت که قسمتی از آن به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده‌ است، قرار گرفت و دستورات جدی برای بازگشایی آن صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز