خبرگزاری کار ایران

سردار حسن زاده:

انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت های جهان اسلام پدیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۸۴۹

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام سپاه در شمالشرق کشور گفت: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت های جهان اسلام بوجود آورد و ارزشمند ترین دستاورد این انقلاب نیز همین تحول در افکارها، باورها بود که این اقتدار و عظمت را شکل داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، سردار مجید رضا حسن زاده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم تربت حیدریه اظهارکرد: در شرایطی که مکاتب سوسیالیست و کمونیست‌غرب و شرق‌عالم به بن بست رسیده‌ بودند،  انقلاب اسلامی یک انقلاب متحول کننده ای در دنیا بود و در زمانی رخ داد که هیچ کس آن را پیش بینی و تصور نمی کرد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر وقت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد که این انقلاب زلزله مهیبی بود که کاخ های امید آنها را ویران کرده است.

حسن زاده خاطر نشان کرد: در دوران پهلوی تنها پوسته ای از اسلام در جامعه بود و به جایگاه رفیعی که اسلام برای پیروان خود ترسیم کره بود عمل نمی شد اما با پیروزی انقلاب مغز حیات بخش این دین الهی در تمام این کشور جاری و شاهد تحولی بزرگی در جهان شدیم.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی و باور الهی ارزشمندترین محصول انقلاب اسلامی تاکنون منشا عزت و اقتدار برای جهان اسلام شده، گفت: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت های جهان اسلام بوجود آورد و ارزشمند ترین دستاورد این انقلاب نیز همین تحول در افکارها، باورها بود که این اقتدار و عظمت را شکل داد.

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام خطاب به دشمنان انقلاب گفت: بمب هسته ای جمهوری اسلامی، این حضور ارزشمند، حماسی و عزتمندانه ملت ایران است و تا زمانی که این مردم پای انقلاب و ولایت خود ایستاده باشند استکبار جهانی خواب راحتی نخواهد داشت.

وی به اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بین المللی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شد و این امنیت، اقتدار و عزت مرهون تلاش های مجاهدانه او و همرزمان شهیدش است.

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام به ابعاد شخصیتی و فکری شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم بک نیروی انقلابی، جهادی و متعبد ولایت فقیه بود و هیچگاه ترسی از دشمن به خود راه نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز