خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان خبر داد:

ایجاد اشتغالزایی برای 1000 نفر با کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۷۹

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود از کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک به عنوان یکی از پروژه‌ها و صنایع بزرگ در حال احداث استان در شاهرود نام برد و گفت: این واحد بزرگ صنعتی یک‌هزار اشتغال ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر فخری اظهار کرد: این واحد بزرگ صنعتی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و با حمایت تسهیلاتی دولت احداث می‌شود.
 
وی از حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان شاهرود از توانمندی و ظرفیت بالایی در بخش‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری برخوردار است.
 
همچنین فرماندار شاهرود از افتتاح فضای آموزشی در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این دو مدرسه 12 کلاسه با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید. 
 
وی از افتتاح پروژه زیرگذر راه آهن شمال شرق ۱ در شاهرود خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح جایگاه توزیع فرآورده‌های سوختی فدک با اعتباری 1.6 میلیارد تومان و با ظرفیت ذخیره‌سازی 90 هزار لیتر یکی دیگر از پروژه‌هایی است که امروز 21بهمن با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.
 
معاون استاندار سمنان از آغاز عملیات احداث فاز یک تقاطع غیر هم سطح بسطام - مجن با حضور استاندار سمنان خبر داد و گفت: عملیات احداث فاز یک این تقاطع غیر هم سطح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز