خبرگزاری کار ایران

رئیسی در مراسم جشن پیروزی انقلاب در مشهد :

امروز مردم همان را فریاد می زنند که 22 بهمن 57 می‌خواستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۷۶۶

رئیس قوه قضائیه گفت: اغلب انقلاب‌ها اگر بتوان نام آن را انقلاب گذاشت بعد از گذشت مدتی از اهداف و آرمان‌های خود فاصله می‌گیرد اما امروز مردم مشهد، استان و ایران اسلامی همان چیزی را فریاد می‌زنند که در 22 بهمن می‌خواستند و خواست این ملت دوری از هرگونه فساد و بی عدالتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در حرم مطهر رضوی گفت: اجتماع عظیم امروز تنها یادآور سالگرد ۲۲ بهمن ۵۷ نیست بلکه امروز در تاریخ انقلاب شکوهمند ما نقطه عطف و یک انقلاب است مبتنی بر همان انقلاب ۵۷ و با تاکید بر همان اصول و مبانی، اما سخن نو داشته و پیام‌ها و آثار بسیاری به همراه دارد.
 
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز پیامی نو در بستر گام دوم در این اجتماع است، ادامه داد: سخن اول در بستر گام دوم نه فقط بیرون راندن آمریکایی ها از کشور بلکه این بار سخن از بیرون راندن آنها از منطقه است، اراده ملت‌ها و دولت‌های مستقل منطقه بر این تعلق گرفته که منطقه باید زندگی خود را بدون حضور امریکایی‌ها و مستکبرین ادامه دهد.


رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه جامعه مبتنی بر اصول و انقلاب اسلامی اهداف مهمی بود که بر زبان مردم ما جاری شد و این را فریاد زدند، افزود: آنچه مردم فریاد زدند عبارت بود از استقلال، امروز کدام کشور در این کره مستقلانه برای منافع خود تصمیم می گیرد و عمل می‌کند. مستقل ترین کشور بدون وابستگی به شرق یا غرب ایران اسلامی است که اساسش بر رای مردم و احکام نورانی اسلام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز