خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۴۵

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: تمهیدات ترافیکی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برای برقراری امنیت و با هدف تسهیل در رفت و آمد و جلوگیری از ترافیک احتمالی اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهرداد حسن پور اظهار کرد: این محدودیت‌ها در شهر قزوین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن در مسیر  نادری حد فاصل میدان میرعماد تا میدان آزادی به صورت رفت و برگشت، از خیابان طالقانی حد فاصل پل طالقانی تا میدان آزادی  و از خیابان شهدا حد فاصل میدان آزادی تا تقاطع شهدا به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

 رئیس پلیس راهور استان افزود: همچنین مسیرهای فرعی از خیابان امام (ره) حد فاصل تقاطع بازار تا میدان آزادی ، از خیابان بوعلی حد فاصل تقاطع فردوسی ، بوعلی تا تقاطع نادری و از خیابان عبید زاکانی حد فاصل تقاطع نادری تا خیابان امام (ره) می باشد.

وی عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه دارد و رانندگانی که مقررات را رعایت نکنند خودروی آنان به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

به گفته حسن پور، از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه پارک خودرو در مسیرهای راهپیمایی ممنوع بوده و خودروهای متوقف شده با ممنوعیت و محدودیت تردد به وسیله جرثقیل انتقال داده می شوند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین از شهروندان درخواست کرد همکاری لازم را در اعمال محدودیت‌ها به عمل آورده و در صورت امکان از آوردن خودروی شخصی به خیابان‌ها در ساعات راهپیمایی پرهیز کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز