خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر مشهد :

شهردار مشهد برای نامزدی فدراسیون فوتبال با شورای شهر مشورت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۴۳۶

رئیس شورای شهر مشهد گفت: شهردار مشهد برای نامزدی ریاست فوتبال فدراسیون با شورای شهر مشورتی نکرده و ما از دلایل این تصمیم بی‌اطلاع هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد رضا حیدری در حاشیه جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص نامزد شدن شهردار مشهد برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این اقدام یک تصمیم فردی بوده‌ و شورا از آن بی‌اطلاع است.

وی اضافه کرد: شورای شهر در نخستین نشست با شهردار دلایل و انگیزه این اقدام را بررسی و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شرایط کنونی مدیریت شهری به گونه‌ای است که برنامه عملیاتی شهرداری تا سال ۱۴۰۰ با همت همکاران شورای شهر تهیه شده و منابع اجرای آن نیز مهیاست.

حیدری افزود: حوزه عمران و توسعه شهر نیز پویاست از این رو قطار خدمت به مردم و توسعه و عمران شهر به مسیر خود ادامه می‌دهد و وابسته و متکی به شخص نیست.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) بر خیلی از موقعیت‌های سازمانی ترجیح دارد و خدمتگزاری به مردم مشهد و زائران نصیب هرکسی نمی شود.

محمد رضا کلایی شهردار مشهد روز گذشته با حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال و ریاست این فدراسیون نام‌نویسی کرده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز