خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان:

چهار پروژه بزرگ برق منطقه ای هرمزگان بزودی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۸۹

چهار پروژه بزرگ شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های این شرکت آماده افتتاح و بهره برداری است اما به یاری خدا در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری به استان و همچنین با حضور مقام عالی وزارت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حسن کهوری مجموع اعتبارات کل این پروژه ها را ۱۵۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود:  پروژه های آماده افتتاح شامل خط ۴۰۰ کیلوولت دوراهی میناب – میناب با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال، احداث فیدر ۲۳۰ در پست ۲۳۰ کیلوولت دوراهی میناب با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، پست ۶۳ کیلوولت طلوع در بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال و توسعه بی ۶۳ کیلوولت کهورستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: خط ۴۰۰ کیلوولت دوراهی میناب جهت تقویت و افزایش انتقال انرژی در منطقه، احداث فیدر ۲۳۰ در پست ۲۳۰ کیلوولت دوراهی میناب برای افزایش ظرفیت انتقال انرژی در منطقه شرق استان، پست ۶۳ کیلوولت طلوع با هدف افزایش امکان تامین برق مشترکان جدید در بندرعباس و توسعه بی ۶۳ کیلوولت کهورستان با هدف افزایش امکان تامین برق مشترکان منطقه افتتاح می شود.

کهوری با اشاره به این که صنعت برق به عنوان حساس ترین صنعت، در استان استراتژیک هرمزگان، از اهمیت مضاعفی برخوردار است، به برنامه ی شرکت برق منطقه ای هرمزگان درراستای تحقق شعار سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: برق منطقه ای از صنایع بزرگ استان است که به عنوان بخش تولید، در خدمت توسعه اقتصادی کشور است.

وی تامین برق صنایع بزرگ استان از جمله پالایشگاه، شرکت فولاد، شرکت آلومینیوم، مناطق ویژه اقتصادی و … را در راستای سال رونق تولید از اهم خدمات شرکت برق منطقه ای استان در راستای تحقق  شعار (رونق تولید) دانست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان در ادامه به موفقیت های این شرکت در سال جاری اشاره کرد و گفت: شرکت برق منطقه ای استان هرمزگان در زمینه ثبت اختراع در سطح کشور موفقیت تازه ای را به دست آورد و اولین شرکت زیر مجموعه وزارت نیرو است که توانسته اختراع خود را به ثبت برساند.

وی بیان کرد: امسال همچنین در عرصه پژوهش و فناوری در بین شرکتهای برق منطقه ای کشور رتبه اول را کسب کردیم.

کهوری خاطر نشان کرد: این شرکت به عنوان اولین شرکت در مجموعه وزارت نیرو موفق به دریافت اولین گواهینامه ثبت اختراع “دستگاه رطوبت گیر هوای ورودی ترانسفورماتور قدرت” گردید که ثمره  تلاش های مجدانه و مستمر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت و سایر همکاران ساعی ماست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان در پایان از افتتاح و بهره برداری پروژه ها و طرح های بسیار مهم و شاخص این شرکت در دولت های یازدهم و دوازدهم به عنوان نقطه عطفی در صنعت برق هرمزگان یاد کرد و گفت: در طول این مدت واز ابتدای دولت یازدهم تا کنون ۷۹ پروژه به ارزش بالغ بر ۱۰۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که این امر و شوق خدمت به مردم موجب دلگرمی همکاران ماست و در این هوای گرم و طاقت فرسا همواره به خدمت رسانی مشغول هستند تا از رنج های مردم بکاهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز