خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان زنجان خبر داد:

کولاک راه ارتباطی 80 روستا در زنجان را بست/ مسدود بودن محورهای «تهم - چورزق» و «دندی – تخت سلیمان»

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۴۳

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، با اشاره به مسدود بودن برخی محورهای استان زنجان، گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 80 روستا در استان زنجان به دلیل بارش برف سنگین و کولاک مسدود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد یوسفی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: کماکان راه ارتباطی دو مسیر زنجان – تهم - چورزق و زنجان – دندی – تخت سلیمان به دلیل کولاک شدید در استان زنجان مسدود است.

یوسفی،  با اشاره به مسدود بودن انتهای محدوده راه ارتباطی زنجان – تبریز، بیان داشت: بارش برف و کولاک در این محور وجود دارد اما محور به طور کلی مسدود نیست.

به گفته وی، محورهای زنجان – دندی، آزاده راه زنجان – تبریز، ترانزیت زنجان – میانه، زنجان – طارم، سلطانیه – خدابنده – همدان، ابهر- قیدار، نیک‌پی – ماهنشان بارش برف همراه مه است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر محورهای زنجان – تهم چورزق، دندی – تخت سلیمان همچنان مسدود است.

یوسفی ، ادامه داد: محورهای کوهستانی کولاک بوده و تردد به کندی انجام می‌شود و از صبح امروز بازگشایی راه‌های روستایی استان زنجان آغاز شده است.

وی، همچنین در پایان بر ضرورت جلوگیری از سفرهای غیرضروری تاکید کرد و گفت: رانندگان مجهز به تجهیزات ایمنی بوده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز