خبرگزاری کار ایران

به میزبانی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات فوتسال سازمان صنایع کوچک کشور

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۳۲

دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به میزبانی استان قزوین در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آئین افتتاحیه این مسابقات با حضور ورزشکاران و مربیان تیم های حاضر و با حضور بهمن صالح‌نیا معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، عزیز قربانی و فتحعلی محمدزاده معاونان پشتیبانی و فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین و عباس‌علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی قزوین برگزار شد.

این دوره از مسابقات با عنوان جام بسیج یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

۲۳ تیم از استان های مختلف کشور در این رقابت ها حضور دارند.

این مسابقات طی چهار روز در سالن های ورزشی شهید بابایی، پیام نور و شهید رجایی قزوین برگزار می شود.

دیدار افتتاحیه این مسابقات بین تیم های شرکت شهرک های صنعتی قزوین و البرز در حال برگزاری است.

دوره قبلی این مسابقات سال گذشته به میزبانی خراسان رضوی و با قهرمانی تیم فارس به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز