خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان:

علت 30 درصد تصادفات در قزوین بی احتیاطی راننده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۱۲

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: دلیل 30 درصد از حوادث جاده های قزوین توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان خودرو است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهارکرد: متاسفانه به رغم هشدارهای پلیس راه مبنی بر توجه به جلو از سوی رانندگان در سطح جاده‌ها، به خصوص آزادراه‌ها، بازهم شاهد برخی حوادث از این دست در راه‌های ارتباطی استان هستیم.

به گفته بیگلری، علت بیش از ۳۰ درصد حوادث در جاده‌های استان قزوین توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان خودرو تشخیص داده شده است. 

وی تصریح کرد: در ۲ حادثه جداگانه طی شبانه روز گذشته ۲ تن از سرنشینان خودروهای آسیب دیده متاسفانه به همین علت جان خود را از دست داده‌اند و بازهم تاکید داریم تا رانندگان با توجه به تعطیلات پیش رو دقت لازم را هنگام رانندگی به عمل آورده و در طول مسیر نیز ضمن صحبت نکردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه، فاصله طولی را با خودرو مقابل رعایت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

به گفته معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، هم اکنون گردنه‌های استان قزوین از جمله آوج، کوهین و هجیب به علت بارش خفیف برف کمی لغزنده بوده و به رانندگان توصیه می‌شود در این مسیرها آهسته رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: در آزادراه قزوین - زنجان یک دستگاه سواری پژو و در آزادراه  قزوین - کرج یک دستگاه سواری سمند به علت توجه نکردن رانندگان آنها به جلو واژگون و براثر این حوادث ۲ تن از سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده‌اند.

بیگلری یادآور شد: قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه‌ها، یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز