خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه :

هزینه‌های سریال "ن خ " از محل اعتبارات ملی تامیت شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۷۰

مدیر کل صدا وسیمای کرمانشاه گفت سریال 25 قسمتی سریال "ن خ "با هدف معرفی قابلیت های استان کرمانشاه به خصوص مناطق گردشگری ، در ماه رمضان سال آینده اکران خواهد شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، افشین امیری مدیرکل صدا وسیمای کرمانشاه در جمع رسانه ها به ارائه گزارشی از اقدامات صداوسیمای کرمانشاه پرداخت و افزود: با توجه به تنوع قومی در استان کرمانشاه یکی از وظایف صدا وسیما توجه ویژه به گویش زبان و گویش و لهجه های استان در برنامه های خود است . 

امیری به سریال 25 قسمتی "ن خ " اشاره کرد وگفت : ساخت این سریال آغاز شده و در ماه مبارک رمضان سال 99 اکران خواهد شد .

وی بیان کرد: تمام اعتبارات ساخت این سریال از محل اعتبارات ملی است؛ نه صدا و سیما و نه استانداری کرمانشاه اعتباری برای این پروژه اختصاص نداده اند.

 وی ادامه داد : یکی از برنامه های صدا وسیمای استان کرمانشاه ، تعامل با رسانه ها است لذا در خصوص برنامه ای دردست اجرا داریم که آثار سانه های استان در برنامه ای با عنوان 6 به علاوه یک  به سمع ونظر مردم استان خواهد رسید .

 امیری دربخشی از سخنانش اظهار کرد : با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم ، صدا وسیمای استان 16 عنوان برنامه در قالب 598 قسمت برای حضور بیش از پیش مردم پای صندوق های رای اجرا خواهد کرد .

مدیر کل صدا وسمای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته تاکنون 12 درصد رشد مخاطب داشته ایم گفت: در ایام الله دهه فجر 36 خبر ،5  گزارش تولیدی از دستاوردهای انقلاب در بخش های مختلف از جمله صنعت ،کشاورزی ،آب وراه برای بخش در برنامه سراسری ارسال شده است .

  افشین امیری در ادامه افزود برای مراسم چهلمین روز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه نامه ای در دستور کار داریم که ان شاءالله بتوانیم دین خود را به این سردار جهادی ادا کنیم .

مدیر کل صدا وسیمای استان کرمانشاه اظهار کرد : تلویزیون کرمانشاه در سال 49 با نصب یک دستگاه فرستنده 50 وات و2 ساعت برنامه در روز راه اندازی و شبکه زاگرس درسال 80 افتتاح شد ودر حال حاضر سیمای مرکز کرمانشاه روزانه 4 ساعت تولید برنامه دارد .

وی تصریح کرد : از ابتدای سال جاری اهم برنامه های صدا وسیمای استان کرمانشاه در راستای فرهنگ ایثار و شهادت، بیانیه گام گام دوم انقلاب ، تولید واشتغال ، آسیب های اجتماعی و گردشگری بوده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز