خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر بندرعباس مطرح شد؛

انتقاد عضو شورای شهر از قرائت نامه سازمان بازرسی/ ربط دادن نامه به شهرداری باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۴۸

عضو شورای شهر بندرعباس با انتقاد از قرائت نامه سازمان بازرسی در خصوص فعالیت های انتخاباتی مدیران شهرداری بندرعباس گفت: این یک نامه کلی است که برای همه ادارات ارسال شده و ربط دادن آن به شهرداری باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر بندرعباس با انتقاد از رئیس شورای شهر بندرعباس مبنی بر قرائت نامه سازمان بازرسی به شهرداری بندرعباس در صحن علنی شورا افزود: در رابطه با حضور مدیران شهرداری در ستادهای انتخاباتی من به همه مدیران گفته ام که در جلسات انتخاباتی شرکت نکنند اما این بدان معنا نیست که بشود جلوی همه را گرفت زیرا ما نمی‌توانیم گرایش های سیاسی مدیران را محدود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر از امکانات دولتی برای کاندیدا ها استفاده می شود باید بگوییم استفاده نشود و ما هم مخالف این موضوع هستیم اما همه کارمندان و حتی اعضای شورا قوم و خویش هایی در بین کاندیدا های انتخابات مجلس دارند و ما هم نمی توانیم کسی را محدود کنیم که برای کاندید مورد علاقه اش تبلیغات نکند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: من بعنوان عضو شورا در ایام انتخابات کمتر در شورا رفت و آمد می‌کنم برای اینکه دیدارهای سیاسی خود  را در شورا برگزار نکنم و حتی از نسکافه شورا هم برای این موضوع استفاده نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز