خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

رفع مشکلات کارگران اولویت شهرداری است/ قرار نیست حقوق کارگران ابزار تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۸۸

شهردار بندرعباس تاکید کرد: قرار نیست حقوق کارگران ابزار تبلیغاتی برای کاندیداهای انتخاباتی باشد و هر جا نیاز به پیگیری باشد ما در خدمت هستیم و همه جا هم گفته ایم که همیشه کارگران نسبت به مدیران و کارمندان اولویت بیشتری دارند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی زاده با تبریک ایام دهه فجر و پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: شهردار بنابر وظیفه قانونی باید پاسخگوی سئوالات نمایندگان مردم در شورای شهر باشد که پیرو این وظیفه باتوجه به نامه درخواست ارسال شده در جلسه شورای شهر حضور یافتم.

وی در ادامه با اشاره به نامه سازمان بازرسی مبنی بر یادآوری برخی موارد مربوط به برگزاری انتخابات بیان کرد: بر اساس آنچه در قانون آورده شده هیچ فردی در ساعت اداری و در مکان دولتی حق تبلیغات ندارد اما هر فرد می‌تواند بنابر وظیفه شهروندی در انتخابات حضور فعال داشته باشد که با توجه به این موضوع نمی توان منعی برای فعالیت انتخاباتی کارکنان شهرداری در خارج از ساعات اداری به وجود آورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همیشه به دنبال احقاق حقوق کارگردان شهرداری بوده ام اما نباید فراموش کرد که در این خصوص بسیاری از شهرداری های کشور با این مسائل دست و پنجه نرم می کنند و همیشه این درخواست ها و شکایت ها از سوی کارگران وجود داشته است.

امینی افزود: یکی از شعارهای مهم در شهرداری بندرعباس این بوده که کارگران بر دیگران اولویت دارند اما این مسائل و مشکلات نباید دست مایه سیاسی قرار بگیرد بلکه باید در جهت پیشبرد اهداف و رفع مشکلات باشد.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: شهرداری بندرعباس تاکنون توانسته با پیگیری های به موقع بسیاری از مشکلات کارگران را در حوزه های مختلف رفع کند و جزو دستگاه هایی است که در این زمینه بهترین عملکرد را داشته است اما کوچکترین مشکلات شهرداری همیشه زیر ذربین بوده و مورد سو استفاده سیاسی قرار گرفته که این انصاف نیست.

این مقام مسئول با اشاره و یاداوری اینکه کمی و کاستی در همه دستگاه های اداری وجود دارد اظهار کرد: مشکلات در تمامی ادارات وجود دارد و همیشه مورد انتقاد بوده اما نباید بزرگ نمایی و سیاه نمایی شود.

امینی با تاکید بر انجام انتقاد سازنده به جای تخریب گفت: همه افراد گرایش های سیاسی خودشان را دارند اما نباید از هر فرصت و نارسایی برای تبلیغات بر علیه جبهه سیاسی خودشان استفاده کنند بلکه باید انتقاد سازنده و منطقی صورت بگیرد.

وی در انتقاد از برخی افراد وابسته به شهرداری در تحریک کارگران در اتفاقات اخیر بیان کرد: رسانه در اطلاع رسانی وظیفه خود را به درستی انجام داد اما گله از افرادی است که در خانواده و مجموعه شهرداری هستند اما دیگران را بر علیه شهرداری تحریک می کنند که در زمان درست به ارگان های مربوطه معرفی خواهند شد.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: باید در کنار یکدیگر باشیم؛ دست به دست یکدیگر مشکلات را به حداقل برسانیم اما از روش ها و ایده های سازنده درست نه تخریب و دست اندازی ها.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود مربوط به ساخت پل روگذر در محله سه راه برق گفت: همگی واقف هستند که با حل مشکلات بسیار زیادی مانند زمین های اطراف پل، ساخت این سازه آغاز شد و با وجود کمبودهای مالی و تحریم ها در حال پیشرفت است.

امینی زاده در پایان اظهار کرد: همه ما در خانواده شهرداری باید بتوانیم با انتظارات مردم رفتار منطقی داشته باشیم و اعتماد سازی را در بین مردم به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز