خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی اصفهان در پاسخ به ایلنا :

در حوادث آبان ماه ، با هیچ‌کس برخورد فیزیکی نداشتیم/ برخورد با کارناوال‌های تبلیغاتی/کشف 5 هزار و 500 میلیارد ریال اموال مسروقه

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۴۹

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در حوادث آبان ماه هیچ برخورد فیزیکی با معترضان نداشته است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه  فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهم‌ترین کار ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، تامین نظم و امنیت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: برای اینکه این ماموریت خطیر و مهم به نحو احسن انجام شود قرارگاه نظم و امنیت انتخابات در نیروی انتظامی استان اصفهان تشکیل شده و هماهنگی‌های درون و برون سازمانی انجام و برنامه‌ریزی جامع و کاملی نیز صورت گرفته است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه 15 هزار نیروی پلیس، امنیت انتخابات دوم اسفند را تامین خواهند کرد اظهار داشت: همکاران من از 23 بهمن ماه که تبلیغات انتخابات به طور رسمی آغاز می شود تا 24 ساعت قبل از انتخابات و بعد از آن نیز در پای صندوق های رای تا پایان رای گیری و تحویل صندوق های رأی به فرمانداری ها در صحنه حضور خواهند داشت.

برخورد پلیس با کارناوال‌های تبلیغاتی

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بر رعایت قانون از سوی کاندیداها در تمامی مراحل تبلیغات تاکید کرد و اظهار داشت: براساس قانون راه‌اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی از سوی کاندیداها در سطح شهر ممنوع است و پلیس قاطعانه با این موضوع برخورد می‌کند.

وی افزود: کارگروهی نیز در باره تخلفات کاندیداها در فضای مجازی تشکیل شده و این بخش نیز به صورت ویژه رصد می شود و هر تخلف انتخاباتی که در فضای مجازی مشاهده شود توسط پلیس فتا با آن برخورد خواهد شد.

تکذیب برخورد فیزیک با معترضان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان درپاسخ به خبرنگار ایلنا که پرسید":آیا   نیروی انتظامی با معترضان گرانی بنزین در حوادث آبان ماه برخورد فیزیکی داشته است یا خیر ؟ گفت: قویا این موضوع را تکذیب می کنیم زیرا ما هیچ زد و خوردی با معترضان نداشتیم.

کشف 5 هزار و 500 میلیارد ریال اموال مسروقه

سردار معصوم بیگی، درخصوص عملکرد 10 ماهه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در موضوع مبارزه با سرقت که به عنوان یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی مطرح است، کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند در این مدت 103 باند سرقت را شناسایی و با آنان برخورد قانونی انجام دهند.

وی از رشد 12 درصدی دستگیری سارقان و افزایش 6 درصدی قدرت کشف در پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: با هدف‌گذاری خوبی که انجام شده بود بالغ بر 5 هزار و 500 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد که این موضوع را می‌توان ناشی از افزایش قدرت تحرک و کشف پلیس آگاهی استان دانست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارقان منزل، خودرو و داخل خودرو و سیم برق و مخابرات بیشترین باند‌های سرقتی بودند که در مدت 10 ماهه امسال با آنها برخورد شده است.

دستگیری 2 هزار قاچاقچی کالا

سردار معصوم بیگی ادامه داد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا یک هزار و 800 پرونده در 10 ماهه امسال تشکیل شده و پرونده های بالای 500 میلیون تومان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 7 درصدی برخوردار بودند.

وی افزود: در این مدت حدود 2 هزار قاچاقچی کالا دستگیر و بازداشت شدند و 850 دستگاه خودرو نیز توقیف شد و در مجموع کشفیات قاچاق کالا 21 درصد رشد داشت.

ثبت رقم بی سابقه کشف مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به عملکرد این فرماندهی در حوزه کشف مواد مخدر اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 40 تن انواع مواد مخدر توسط این فرماندهی کشف شده که باید بگویم کشف این مقدار مواد در این مدت در تاریخ انتظامی استان اصفهان بی سابقه بوده و یک رکورد محسوب می شود.

کاهش 12 درصدی جان باختگان در تصادفات برون‌شهری

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی مدت 10 ماهه امسال تعداد جان باختگان ناشی از تصادفات در درون شهر 7 درصد و در برون شهر 12 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: براساس آمارهای به دست آمده از پزشکی قانونی 600 نفر طی بازه زمانی 10 ماهه امسال جان خود را در تصادفات شهری وبرون‌شهری استان از دست دادند و 15 هزار نفر نیز مجروح و مصدوم شدند که این آمار بسیار نگران کننده‌ای است و می طلبد که مردم در رعایت قوانین و مقررات دقت و توجه بیشتری کنند.

فرمانده انتظامی استان از تشدید فعالیت پلیس نامحسوس ترافیک در بزرگراه ها و آزادراه های استان خبر داد و گفت: با توجه به کمکی که این پلیس به کنترل ترافیک می کند فعالیت آن را در روزهای پایانی سال و ایام نوروز تشدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز