خبرگزاری کار ایران

پوشش ۳۳ درصدی صندوق بیمه کشاورزان و عشایر در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۴۱

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی تاکنون توانسته بیش از ۲۰ درصد از جامعه هدف خود را تحت پوشش درآورد که این میزان در استان زنجان ۳۳ درصد است.

به گزارش ایلنا، روستائیان و عشایر، علی شیرکانی در سفر به استان زنجان در جشن انقلاب مردم و مسئولان روستای قره اوغلو حاضر شد و ضمن تبریک دهه فجر، افزود: در استان زنجان بیش از 42 هزار نفر بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و 3400 نفر نیز از این صندوق، مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

وی تعداد کل اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر بیان کرد و گفت: خوشبختانه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات زیربنایی خوبی برای توسعه روستاها انجام شده و خدمات سخت افزاری مناسبی به روستاها رسیده و بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، به عنوان یکی از خدمات نرم افزاری، هدیه انقلاب  به این اقشار است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در ادامه، گسترش بیمه‌های اجتماعی در میان اقشار روستایی و عشایر را رسالت این صندوق دانست و تاکید کرد: تلاش ما این است که با ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه هدف، هیچ فردی از چتر بیمه‌ای دولت جا نماند.

در این مراسم، هدایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در میان دانش‌آموزان روستای قره‌اوغلو توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز