خبرگزاری کار ایران

افتتاح 8 پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش کوچصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۱۳۳

به مناسبت دهه فجر 8 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد تومان در بخش کوچصفهان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،همزمان با دهه مبارک فجر، 8 پروژه عمرانی و عام المنفعه به ارزش 11میلیارد و 235 میلیون تومان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی، پل خیابان تختی، پیاده رو سازی، روشنایی  و جمع آوری آبهای سطحی و افتتاح ایستگاه آتش نشانی مجموعاً با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 800میلیون تومان از جمله پروژه های عمران شهری بود که در شهر لولمان افتتاح شد.

فروشگاه اتکای شهر کوچصفهان با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 6 نفر و فاز اول یک واحد مجتمع پذیرایی اقامتی با سرمایه گذاری 600 میلیون تومان و اشتغالزایی برای 15 نفر  از جمله پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی بخش کوچصفهان بودند که با حضور مسئولان شهرستان رشت و بخش کوچصفهان به بهره برداری رسید.

آسفالت و اجرای طرح هادی روستای جوبجارکل به ارزش 600 میلیون تومان، افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای فشتم با اعتبار 435 میلیون تومان و پروژه تقویت شبکه برق رسانی روستایی شامل نصب 15 ترانس برق و 15 کیلومتر کابل خود نگهدار با اعتبار 6 میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بودند که در سطح روستاهای بخش کوچصفهان به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز