خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان‌غربی؛

توسعه پایدار با آمایش سرزمینی حاصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۷۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه پایدار با آمایش سرزمینی حاصل می‌شود یعنی باید در جغرافیای آذربایجان‌غربی تلاش کرد که با تلفیق انسان، جمعیت و فضا، فعالیت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نسل فعلی و آینده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا، ناصر حضرتی‌پر، امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر توسعه پایدار در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: توسعه پایدار با آمایش سرزمینی حاصل می‌شود یعنی باید در جغرافیای آذربایجان‌غربی تلاش کرد که با تلفیق انسان، جمعیت و فضا، فعالیت‌ها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نسل فعلی و آینده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
 
وی افزود: در سالیان گذشته اولویت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، توجه به زیرساخت‌ها بوده است و در این راستا توجه‌ها به وضعیت راه‌ها، ساخت مدرسه و بیمارستان معطوف شده و متاسفانه از برخی وجوه توسعه غفلت صورت گرفته است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی با ابراز تاسف از اینکه آذربایجان‌غربی نسبت به استان‌های برخوردار کشور شکاف قابل توجهی دارد گفت: متاسفانه این استان در برخی شاخص‌ها همچون درآمد سرانه، سلامت و آموزش از وضعیت چندان مناسبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار نیست.
 
وی تصریح کرد: بنابراین باید توسعه متوازن در آذربایجان‌غربی دنبال شود که هم این استان شکاف خود را با سایر استان‌ها جبران کند و هم توزان در تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی یکنواخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز