خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

زابل با جمعیت 500 هزار نفری فاقد لوله کشی گاز است/ مردم برای تامین نفت سفید در مضیقه اند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۵۷

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: شهرستان زابل با جمعیت 500 هزار نفری فاقد لوله کشی گاز است.

عزیز سارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: مردم شهرستان زابل در خصوص عدم گاز کشی به این شهرستان بسیار نگران هستند. شهری با جمعیت بالای 500 هزار نفر هنوز از نعمت گاز بی بهره‌اند.

وی افزود: چهل سال از انقلاب گذشت ولی هنوز مردم زابل چشم انتظار لوله کشی گاز هستند و این سزاوار مردم شریف این شهرستان نیست.

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها ادامه داد: مهرماه سال 97 رئیس جمهور در شهرستان زابل پروژه گاز رسانی را کلنگ زنی کرد و قرار بود در کمترین زمان ممکن این پروژه به اتمام برسد و الان با گذشت تقریبا 2 سال هنوز هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

سارانی اضافه کرد: تقریبا 2 هفته پیش مردم این شهرستان در اقدامی اعتراض آمیز نسبت به شرایط موجود در بحث مشکلات تهیه گاز  از طریق کپسول های گاز و سرمای هوا در مقابل فرمانداری شهرستان زابل تجمع کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به مشکلات تامین سوخت مردم شهرستان زابل نیز اشاره کرد و گفت: مردم برای تامین نفت سفید نیز در مضیقه اند. با توجه به سرمای هوا در زابل متاسفانه توزیع نفت سفید به موقع که هر یک ماه یک بار است در بین مردم صورت نمی‌گیرد و مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

وی عنوان کرد: مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان که نگهبانان امین در حفظ و نگهداری مرزها هستند انتظار توجه و رسیدگی بیشتری از سوی دولت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز