خبرگزاری کار ایران

رضازاده اعلام کرد:

تشدید نظارت بر بازار شب عید آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۵۱

سرپرست‌معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 99 در سطح استان همزمان با سراسرکشور عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مقصود رضازاده در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در این روزها و ایام تعطیلات نوروز و انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی و لزوم پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای پرمصرف و اولویتدار، طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز 99 در سطح استان همزمان با سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح با جدیت تمام از پنجم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 99 در دو اولویت کالایی و خدماتی به صورت اولویت‌های کالایی شامل نان، لبنیات (شیر، ماست و پنیر) ، البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند و شکر، روغن نباتی، برنج، خواربار و شیرینی‌جات و اولویت‌های خدماتی شامل نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه‌ها و میادین میوه و تره بار، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری ، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

رضازاده، کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت را از دیگر اهداف اجرای این طرح بر شمرد.

وی افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته محل‌هایی در سطح شهر جهت دریافت شکایات و گزارشات مردمی در نظر گرفته خواهد شد که جزئیات آن طی روزهای آتی به اطلاع شهروندان رسانده می‌شود.

رضا زاده در پایان گفت؛ شماره 124 آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد و انتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می‌شود که به کلیه شکایات و گزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه می‌شود. همچنین از کلیه بنگاه‌های اقتصادی استان به ویژه اصناف و بازاریان در خواست می‌شود نسبت به رعایت مفاد قانون نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان اهتمام جدی بورزند و از نگهداری، عرضه و فروش هرگونه کالای قاچاق که ضربه مهلکی بر اقتصاد، اشتغال کشور و تولید داخلی می‌زند، خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز