خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجا شرقی:

راه‌اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی با اعتبار ۵۹۵۰ میلیارد ریال در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۹۳۵

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در یک سال گذشته ۱۲۷ واحد تولیدی جدید با اعتبار ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال در استان راه‌اندازی شده است.

محمدرضا پورمحمدی، در گفت‌ و گو با ایلنا افزود: با راه اندازی این واحدها در سطح استان برای یک هزار و ۶۶۸ نفر از جوانان جویای کار زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۱۸۶ طرح توسعه واحدهای تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری ۸۱۸ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی اجرا شده و این استان از نظر ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند، گفت: علت وجودی همه ارکان نظام برای خدمت به مردم بوده و توسعه در هر بخشی از کشور با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

پورمحمدی، ادامه داد: امنیت کشور نیز با حضور مردم به دست آمده و آنان تضمین‌ کننده امنیت و توسعه هستند و هر کجا مردم حضور داشته باشند پیشرفت حاصل می شود.

وی با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را بشناسیم، یادآوری کرد: باید بدانیم که چه کسانی مشکلات کنونی کشور را بر ما تحمیل کرده‌اند و اگر تحریم ها و هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمی‌کردند اکنون در چنین وضعیتی نبودیم.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: با وجود فشارها و محدودیت‌ها از حرکت رو به جلو غفلت نکرده‌ایم و باید بجای سیاه نمایی در کنار مشکلات، موفقیت‌ها را هم به مردم بیان کرد چراکه بزرگ‌ترین درد یک جامعه ناامیدی و دلسردی مردم است.

پورمحمدی، با اشاره به اینکه ملت ایران سختی‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و بر آرمان آزادی‌خواهی و استقلال و باج ندادن به دشمنان پایبند خواهد ماند، افزود: در روزهای آینده ۳ اتفاق مهم ۲۲ بهمن، دیدار مردم آذربایجان با رهبرمعظم انقلاب و انتخابات ۲ اسفند پیش روی مردم این استان بوده و آنان بار دیگر با حضور گسترده در صحنه‌های انقلاب، وفاداری خود را به نظام، انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز