خبرگزاری کار ایران

افتتاح 63 پروژه با 114 میلیارد تومان اعتبار در بافق

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۹۳

63 پروژه با اعتباری نزدیک به 114 میلیارد تومان در شهرستان بافق افتتاح و عملیات اجرایی 8 پروژه نیز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بافق، پروژه ساماندهی بلوار ورودی بافق از سمت کرمان (بلوار بهشت حسین و میدان شهید سپهبد قاسم سلیمانی) به مساحت 59 هزار متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد و پانصد میلیون ریال با حضور استاندار یزد افتتاح شد.

همچنین طالبی کلنگ زنی پروژه محوطه سازی داخلی و نصب المان میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورودی بافق به مساحت 19 هزار متر مربع و با برآورد هزینه 20 میلیارد ریال را انجام داد.

طالبی پروژه خانه فرهنگ شهرداری بافق را به مساحت 550 متر مربع و با اعتبار 12 میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح کرد.

استاندار در این مراسم با تقدیر از شهرداری بافق برای ساخت خانه فرهنگ شهرداری و تاکید بر اهمیت توجه شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها به مسائل فرهنگی، گفت: یکی از مشکلات شهرداری ها تلقی این نهاد به عنوان نهادی عمرانی و خدماتی است و این نوع نگاه مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری را به فراموشی می سپارد.

طالبی همچنین پروژه مجتمع مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق ( 17 واحد مسکونی) را با اعتباری معادل 18 میلیارد ریال افتتاح کرد.

برنامه بعدی استاندار کلنگ زنی پروژه گازرسانی به صنایع واجد الشرایط گازرسانی شهرستان بافق بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به تلاش های شرکت گاز استان در جهت تامین نیازهای مردم عنوان کرد: گاز یکی از مهمترین زیر ساخت های در توسعه است.

استاندار با بیان اینکه شرکت گاز اقدامات و فعالیت های خوبی را در جهت کمک به شکل گیری کانون های ایجاد اشتغال جدید در استان انجام داده، افزود: امیدواریم شهرستان بافق بتواند از این فرصت به خوبی استفاده کند.

استاندار یزد در بخش انتهایی سفر خود کلنگ پروژه آزمایشگاه مرکزی بافق را در مساحت ۱۵۰متر مربع و اعتبار ۷۰۰میلیون تومان را بر زمین زد و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ طلایی مبارکه را با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان را افتتاح کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های متنوع شهرستان بافق گفت: از برخی ظرفیت ها همچون معدن به خوبی استفاده شده ولی به صنایع تکمیلی جوار معدنی در سال های گذشته کمتر توجه شده که به همین منظور در این زمینه فعالیت هایی در دست اقدام است.

استاندار با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری عنوان کرد: امیدواریم اقدامات انجام شده در این حوزه موجب توجه گردشگران ایرانی و خارجی به این شهرستان شود.

وی با اشاره به اهمیت همگرایی تمامی جریان‌ها در رشد و پیشرفت شهرستان‌ها گفت: ظرفیت های بافق با حفظ فضای همدلی در این شهرستان تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز