خبرگزاری کار ایران

با گذشت خانواده مقتول؛

فرد محکوم به قصاص پای چوبه دار بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۴۵

فرد محکوم به قصاص پس از 5 سال توسط اولیاء دم در تاکستان بخشیده شد.

به گزارش ایلنا، قاتلی که با بروز اختلاف خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده بود با تلاش قاضی دادگستری شهرستان تاکستان با رضایت اولیاء دم بخشیده شد.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب تاکستان با اشاره به علت وقوع قتل گفت: متاسفانه اختلاف خانوادگی میان یک زوج جوان سبب بروز این حادثه شد.
 
وی افزود: در پی آتش سوزی یک منزل مسکونی در تاکستان در شهریور ماه سال ۹۳ ماموران با جسد بی جان زنی جوان روبرو شدند که پزشکی قانونی دلیل مرگ را انسداد راه‌های تنفسی وی اعلام کرد، در این میان ماموران با بررسی‌های تکمیلی بر این باور بودند که قاتل برای اینکه مسیر تحقیقات را منحرف کند منزل مسکونی را به آتش کشیده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان بیان داشت: پس از بررسی‌های کارشناسانه مشخص شد قاتل، شوهر مقتوله است که بلافاصله دستگیر و به زندان هدایت شد.
 
رجبی گفت: پس از تحقیقات دقیق قضایی قاتل محکوم به قصاص نفس شد و رای صادره در دیوان عالی کشور نیز ابرام و تائید شد.
 
وی افزود: قبل از اجرای حکم، قاضی پرونده جهت اخذ رضایت، اقدام به برگزاری جلسات متعدد با اولیاء دم متوفی و بستگان محکوم علیه کرد که پس از تشکیل جلسات متعدد و ساعت‌ها گفت‌وگو، روز گذشته موفق شد رضایت اولیاء دم را اخذ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز