خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده استاندار البرز از سایت تجمیع آرای مرکز شهید خدایی کرج

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۰۲

استاندار البرز با عنوان اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، امن و با مشارکت بالا، تدابیر لازم اندیشیده شده است، گفت: آنچه از صندوق ها خارج می‌شود، خواست و نظر مردم است.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در بازدید سرزده از سایت تجمیع آرا مرکز شهید خدایی کرج، با اشاره به اینکه تمامی امکانات، تجهیزات و لوازم برگزاری انتخابات در البرز فراهم است، افزود:بر این اساس با وجود امکانات، نیروی انسانی آموزش دیده و مردم البرز آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی در شان جمهوری اسلامی، داریم.

وی با بیان اینکه ۲ حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را در البرز داریم، ادامه داد: از این ۲ حوزه مجموعا ۳ نماینده از البرز وارد مجلس شورای اسلامی می شوند.

شهبازی گفت: کاربران رایانه در این سایت حاضر می شوند و طبق روال، فرآیند انتخابات طی می‌شود و وزیر کشور و مسئولان مربوطه روند امور را رصد می کنند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم اطمینان داشته باشند، آنچه که در صندوق‌ها است، قرائت می شود و مجموعه بخش اجرایی انتخابات بجهت مسئولیتی که قانون بر عهده ما گذاشته، حتما از رای مردم به عنوان حق الناس و ناموس حفاظت می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون قوانین توسط مسئولان برگزاری انتخابات و داوطلبان رعایت شده و خللی در امور ایجاد نشده است.

استاندار البرز اضافه کرد: نامه‌ای از وزارت کشور مبنی بر تبیین قانون شفافیت منابع مالی انتخابات ابلاغ شده و فرمانداران در حوزه انتخابیه خود از داوطلبان بخواهند که هر چه سریع تر مسئولان مالی و حساب های خود را معرفی کنند تا در سامانه جامع مربوطه وارد شود.

وی گفت: راهبرد ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و به طور قطع این روند به جد رصد می شود.

استاندار البرز عنوان کرد: از مردم هوشمند البرز بعنوان ایران کوچک انتظار می رود که پرشورتر از همیشه پای صندوق های رای در ۲ اسفندماه امسال حضور پیدا کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز