خبرگزاری کار ایران

حضور منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در همایش « مناطق آزاد ،محورتوسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه »

کد خبر : ۸۶۹۵۲۴

مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان،از حضور فعال این منطقه در همایش "مناطق آزاد و ویژه، محور توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه با موضوع صادرات-ترانزیت و اوراسیا" در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان،علیرضا خورشید زاده ضمن پر اهمیت دانستن این همایش گفت:در شرایط ویژه کنونی، صادرات محصولات بخصوص محصولات صنعتی به کشورهای همسایه و بویژه اتحادیه اقتصادی اورآسیا از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. 

لذا بر آن شدیم تا با شرکت در  همایش مناطق آزاد، ویژه محورتوسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه، ضمن توصیف و معرفی هر چه بهتر ظرفیتها و ویژگیهای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان دروازه طلایی صادارات و هاب سوم پتروشیمی کشور، فرصت مغتنمی برای تعامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با فعالین اقتصادی مستقر در مناطق و سایر نقاط کشور بوجود آید.

وی با اشاره به توافقنامه تجاری ایران با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا گفت:برای  آشنایی بخش خصوصی و تجار با این موافقتنامه  این همایش برگزار خواهد شد.

 مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان خاطر نشان کرد: منطقه ویژه پارسیان تنها منطقه ویژه‌ای است که  از استان هرمزگان در این همایش مهم شرکت کرده است.

خورشید زاده در پایان گفت:این همایش دو روزه (۱۹-۲۰ بهمن ماه جاری) در سالن همایش‌های صداو سیما و با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد، مدرس خیابانی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، انصاری معاون اقتصادی وزارت امورخارجه، دهقان دهنوی معاون اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی، شافعی رئیس اتاق ایران و تنی چند از مدیران و معاونان حوزه تولید و اقتصاد آغاز به کار خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز