خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان اعلام کرد:

آمادگی دستگاه‌های امدادی برای مقابله با طوفان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۶۲

به دلیل بروز احتمالی طوفان در استان قزوین تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قدرت‌الله مهدی‌خانی اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع طوفان در استان قزوین که سرعت آن تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، با ورود یک جبهه هوای پرفشار از نواحی جنوبی به استان در روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در فواصل زمانی ساعت ۱۲ تا ۱۸ عصر، طوفانی با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، استان را در خواهد نوردید که در این راستا دستورات لازم برای آمادگی و پیشگیری از بروز بحران و کاهش خسارات احتمالی به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا حد ممکن در ساعات اعلام شده از خارج شدن از منزل خودداری کنند و در صورت بروز طوفان، از قرار گرفتن در زیر درختان، تیرهای چراغ برق، شیشه و پنجره، بلندی و داربست‌ها جدا خودداری کنند.

مهدی‌خانی تصریح کرد: طوفان و صاعقه، از مخاطرات طبیعی است که سابقه وارد آوردن خسارات قابل توجهی در استان را دارد به طوری که طوفان شدید اسفرورین در سال ۹۴ یک نمونه بارز این بلیه طبیعی بود که باید تمهیدات لازم را بیندیشیم ئتا خسارت‌ها کاهش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌ها و هشدارهای اعلام شده می‌توانیم از شدت خسارت‌ها کم کنیم و در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز