خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

وزش طوفان شدید در قزوین/ سرعت وزش باد به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۵۶

با وزش بادهای شدید از چند ساعت آینده در سطح منطقه طوفان در برخی مناطق بادخیز استان قزوین رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس آخوندی اظهار کرد: از چند ساعت آینده وزش باد شدید را در سطح منطقه خواهیم داشت که در برخی مناطق استان شدت آن زیاد است و امکان طوفان شدید پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: شدت باد در برخی مناطق استان قزوین تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و با این وضعیت احتمال گرد و خاک محلی را داریم که امکان وارد شدن خسارت به درختان و تابلوهای تبلیغاتی مسیر زیاد است.

آخوندی ادامه داد: این باد و طوفان در برخی مناطق مانند تاکستان، کوهین، معلم کلایه و مناطق بادخیز بیشتر است و از شهروندان انتظار داریم تمهیدات لازم را بیندیشند تا خسارت‌های احتمالی بیشتر نشود.

وی افزود: به لحاظ دمایی امروز شنبه تغییر محسوسی در استان نداریم اما از فردا یکشنبه شاهد کاهش دما خواهیم بود و پس فردا دوشنبه نیز احتمال یخبندان می‌رود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: امروز شهر آبیک با یک درجه زیر صفر سردترین نقطه بود و دیروز در بوئین زهرا و رازمیان دمای ۲۰ درج بالای صفر را شاهد بودیم.

آخوندی عنوان کرد: دمای هوای قزوین بین حداقل ۵ درجه و حداکثر ۱۸ درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز