خبرگزاری کار ایران

خرازی مطرح کرد:

مدیران بدون انگیزه خدمت در بین مردم جایگاهی ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۰۴

دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند در بین مردم جایگاهی ندارند و نباید یک مدیر در کشور اسلامی با غرور و با تکبر با مردم سخن بگوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صادق خرازی در اجتماع مردم بردسکن با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفندماه گفت: ملت ایران پای خون شهدا و استقلال و امنیت و پیشرفت و آزادی خود هستند و در این شرایط حساس تاریخ انقلاب  همه باید ید واحد باشیم و نگذاریم دشمنان از این فضا سوء استفاده کنند، حضور مردم در پای صندوق های رای برای کشور امنیت و بازدارندگی در محافل جهانی را به همراه دارد.

وی افزود: مهمترین مولفه جوامع امروزی در حقیقت امنیت است و حتی عده ای بر این باورند که امنیت از آزادی و عدالت هم مهمتر است و این را باید بدانیم که با صندوق های رای و انتخابات می توان امنیت پایدار را برای کشور به همراه آوریم.

نماینده اسبق ایران در سازمان ملل  عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به مدیرانی جوان انقلابی و دارای انگیزه خدمت نیاز دارد و حقیقتا ملت ایران شایسته رفاه کامل اجتماعی هستند؛ مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند در بین مردم جایگاهی ندارند و نباید یک مدیر در کشور اسلامی با غرور و با تکبر با مردم سخن گوید.

وی یاد و خاطره سردار  رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت:  سردار سلیمانی  نامی بزرگ مرد تاریخ مجاهدت و مبارزات ملی و بین المللی بود و نام او برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار باقی خواهد ماند.

دبیر کل حزب ندای ایرانیان عنوان کرد:  نام سردار سلیمانی بر شبستان تاریخ  همه ملت های مسلمان به عنوان  آموزگار مکتب مقاومت باقی ماند و خواهد ماند، شهید سلیمانی بیش از 40 سال در صحنه جنگ و جهاد برای این مردم جنگید و از سربازی آغاز کرد تا به  بزرگ ترین  سردار نامدار نهضت اسلامی در همه ممالک اسلامی رسید.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی را باید اسطوره تاریخ امت اسلامی نام نهاد چرا که او شاگرد امام (ره) و دل بسته رهبر بزرگوار انقلاب بود  و همیشه مطیع فرمانده خود بود.

خرازی گفت: سلیمانی متعلق به تاریخ انقلاب اسلامی بود و مهم ترین پیام سردار سلیمانی این بود که انقلاب را نمی توان به بیگانگان داد بلکه باید به دست فرزندان انقلاب داد.

نماینده اسبق ایران در سازمان ملل به قدرت ایران اسلامی در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز ایران  اسلامی در حیات خلوت امریکا  اردو زده اند و اگر چه سردار سلیمانی را ناجوانمردانه و در سیاهی شب با تکنولوژی های خود به شهادت رساندند ولی ایران اسلامی مقر نظامی آنها را با خاک یکسان کرد.

وی این خبر را هم داد که طی روزهای اخیر ایران اسلامی و به دست توانمند سپاه پهباد آمریکایی که در ارتفاع 15 هزار کیلومتری برفراز ایران مشاهده شده بود سرنگون کرد و دشمنان بدانند که نمی توانند با ایران اسلامی شوخی کنند.

این فعال سیاسی گفت: امروز کشور به مدیرانی همچون قاسم سلیمانی ها  نیاز دارد و باید در انتخابات  به دنبال جوانان انقلابی باشیم که مشکلات مردم را درک کنند و حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی این پیام را داشت که سردار سلیمانی در دل مردم جای دارد و یک خادم به تمام معنا برای کشور بود، مسئولان نیز باید با مردم صادقانه و با شفافیت سخن بگویند .

وی به ولایت مداری و  ایثارگری های مردم خطه ترشیز اشاره کرد و گفت: حقیقتا مردم این خطه از استان پهناور خراسان رضوی مردمی خونگرم و همیشه در صحنه هستند و با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفندماه امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز