خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران صدرا خبرداد:

برخورد جدی با هرگونه ساخت سازغیر قانونی در زمین‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۷۷

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: هرگونه ساخت سازغیر قانونی در زمین‌های دولتی پیگرد قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی پور با اشاره به پرونده ای با موضوع تخریب و تصرف عدوانی در اراضی ملی خاطر نشان کرد: در ناحیه شمالی مسیر دسترسی صدرا به شیراز از محور باجگاه شاهد ساخت و سازهای غیر قانونی در زمین‌های دولتی و تصرف عدوانی هستیم که دعوی کیفری آن در مراجع قضایی مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در خصوص ساخت‌و‌سازهای بی‌ضابطه گفت: افراد سودجو و افرادی که دنبال منافع نامشروعی هستند با خرید و بعضا تصرف اراضی دولتی و ملی، آن اراضی را تفکیک کرده که با بروز این مشکل، مردم و دستگاه های اجرایی دچار مشکل می‌شوند.

حاجی پور اظهار کرد: اراضی ملی از اموال عمومی و متعلق به همه شهروندان است و این مهم باید در راستای منافع عامه و برخورداری همگان، مورد توجه قرار گیرد. پدیده تصرف عدوانی و سودجویانه اراضی ملی و منابع‌طبیعی و جولان عناصر فرصت‌طلب و سودجو که مبادرت به ساخت و ساز و تصرفات مالکانه می‌کنند، پدیده ای کهنه بوده که طی سالیان اخیر عمیق‌‌تر و وسیع‌‌تر شده است.

وی عواملی نظیر تصرف عدوانی اراضی ملی و منابع طبیعی، تفکیک غیرقانونی اراضی توسط مالکین خصوصی و غیردولتی، ، فعالیت‌های غیرقانونی مشاورین املاک را از جمله مهمترین علت‌های مرتبط با پدیده زمین خواری معرفی کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا تصریح کرد: با تعامل و همکاری مراجع قضایی استان با مجرمان و متخلفان در این حوزه طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد. سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در این زمینه و در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مردم نقش مهمی دارند و سمن‌ها نیز می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف مردم را نسبت به این امر حساس کنند و ما را در این امر خطیر یاری رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز