خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان خبر داد:

افتتاح کتابخانه عمومی شهر چوبر مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۷۷

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از افتتاح کتابخانه عمومی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چوبر شهرستان تالش همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: کتابخانه عمومی شهر چوبر شهرستان تالش که پس از شهادت سرافرازانه سردار بزرگ سپاه اسلام، مزین به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد با مساحتی بالغ بر 550 متر مربع، ساعت 10:30صبح روز یکشنبه، 20 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

کرمی همچنین افزود: این کتابخانه عمومی بعنوان پنجمین کتابخانه عمومی شهرستان تالش در زمینی به مساحت600 متر مربع از سوی شهرداری چوبر واگذار و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و همیاری بنیاد برکت از سال 1389 آغاز و طی 9 سال احداث و تکمیل شد.

وی اضافه کرد: این کتابخانه دارای بخش های مختلف از جمله مخزن اصلی، بخش مرجع، بخش نشریات، بخش امانت، نمازخانه، سالن های مطالعه خانم ها و آقایان، بخش فعالیت های جنبی، بخش مستقل کودک و سامانه جستجوی کتاب بوده و به امکانات به روز کتابخانه ای تجهیز شده است.

گفتنی است، شهر چوبر در 115 کیلومتری مرکز استان گیلان واقع شده است و پیش از این در لیست شهرهای فاقد کتابخانه استان قرار داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز