خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

افتتاح یک باب مدرسه و رونمایی از یادمان سردار سلیمانی در شهر سنگر

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۲۷

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر یک باب مدرسه غیر دولتی با حضور فرماندار شهرستان رشت و مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در شهر سنگر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، بخشدار سنگر در حاشیه مراسم بهره برداری از این مدرسه با بیان اینکه این مدرسه در مقطع ابتدایی با زیربنای 520 متر مربع و ظرفیت 13 کلاس در شهر سنگر احداث شده است، افزود: جهت احداث این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است و با راه اندازی آن برای 16 نفر  به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

کامبیز یوسفی ادامه داد: به مناسبت دهه مبارک فجر 18 پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتبار 78 میلیارد ریال در بخش سنگر به بهره برداری می رسد.

 میرشمس مومنی زاده  فرماندار شهرستان رشت  نیزدر  مراسم افتتاح این مدرسه غیردولتی با تقدیر از زحمات و تلاشهای همه مدیران بخش سنگر، گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی است برای اینکه خدمات ارزشمند دولت که علی رغم همه فشارها، تحریم ها و جنگ اقتصادی و تحریم بین المللی اجرایی شده است به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه 1046 میلیارد از اعتبارات پروژه های دهه مبارک فجر در سطح شهرستان رشت با همت بخش خصوصی اجرایی شده است، افزود: در شرایط سخت اعتباری که دولت با آن روبرو است، مطمئناً اکتفا به اعتبارات دولتی کفاف پیشبرد امورات را نخواهد کرد و با توجه به کارگشایی مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها، نیاز است حمایت و پشتیبانی لازم از این بخش به عمل آید.

فرماندار رشت با تاکید بر اهمیت بخش آموزش در جامعه، خاطرنشان ساخت: موضوع آموزش یک مبحث فرابخشی است و با توجه به اینکه کار این بخش تولید انسان هوشمند و فرهیخته است، نیاز است به این موضوع در صدر همه کارها نگاه شود.

 مومنی زاده امر آموزش را امری ستودنی و مقدس دانست و  افزود: هر گونه حمایت و پشتیبانی از امر آموزش را وظیفه خود می دانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخ درخشان مردم بخش سنگر و نقش آفرینی پر رنگ آنها در جریان انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت:  مردم شریف این بخش استحقاق این را دارند که از رشد و توسعه بیشتری برخوردار باشند که این موضوع در سایه وحدت، همدلی و تلاش همه مسئولین این بخش میسر خواهد بود.

فرماندار رشت پروژه احداث کمربندی شهر سنگر را بسیار مهم و حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اهمیت این پروژه در تسهیل ترافیک این بخش و توسعه زیرساخت های ارتباطی و گردشگری، وظیفه خود می دانیم از این پروژه و سایر پروژه های مهم این بخش از طریق کمیته برنامه ریزی حمایت لازم را انجام دهیم.

گفتنی است رونمایی از المان و تابلوی یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری یکی از بلوارهای شهر سنگر به نام این سردار پرافتخار از دیگر برنامه های ششمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سنگر بود که با حضور مسئولان شهرستانی انجام پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز