خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

۴۸ درصد متقاضیان مسکن در قزوین واجد صلاحیت اعلام شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۷۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از تایید صلاحیت 48 درصد از شهروندان قزوینی واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار کرد: صلاحیت ۴۸ درصد از شهروندان قزوینی واجد شرایط که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، مورد تایید قرار گرفتند.

دبیر شورای مسکن استان افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که پیامک تایید برای شهر قزوین دریافت کرده‌اند، از ۱۶ تا ۲۵ بهمن ماه جاری و از ساعت ۹ الی ۱۳ جهت ارائه مدارک خود به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: متقاضیان سایر شهرها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان نیز که در این طرح ملی ثبت نام کرده و پیامک تایید خود را نیز دریافت کرده‌اند باید با توجه به مشخصات شهر محل ثبت نام، به آدرس اینترنتی http://tem.mrud.ir مراجعه کنند.

به گفته مبارک قدم، از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری نیز برای کسانی که در مدت مشخص شده موفق به مراجعه نشده باشند، مهلت تعیین شده است.

این مسئول بیان کرد: افرادی که پیامک تایید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند از یکم تا ۱۰ اسفند ماه آینده اعتراض کتبی خود را به محل ثبت نام خود اعلام کنند.

وی یادآور شد: با ایجاد ظرفیت‌های مناسبی که در حال انجام است، اسفندماه امسال مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز