خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در شورای عالی استان:

نیرو‌های خرید خدمتی در آموزش و پرورش حقوق مکفی نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۴۵

نماینده قزوین در شورای عالی استان ها گفت: غفلت از آموزش و پرورش خسارت‌های جبران ناپذیری را برای مردم و کشور به دنبال خواهد داشت و هر کشوری که به آموزش و پرورش توجه کرده و تعلیم و تریبت اولویت آن بوده، راه پیشرفت را پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس افتخاری گفت: محتوای کتب درسی با توجه به شعار‌های آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین باید مهارت محور باشد و مهارت‌های زندگی را به دانش آموزان، آموزش بدهد، چقدر محقق شده است؟

افتخاری ادامه داد: وقتی اقتصاد و پول رکن اصلی زندگی مردم است، چرا در طول ۱۲ سال زندگی دانش آموز، یک سطر هم در خصوص مدیریت مالی در زندگی دانش آموز تدریس نمی‌شود؟

وی با تأکید بر آموزش مهارت‌های زندگی، خاطرنشان کرد: چرا نباید کتابی تحت این عنوان و یا به عنوان اقتصاد در مدارس تدریس شود؟

عضو شورای عالی استان‌ها افزود: آیا با این همه مشکلات مالی وقت آن نیست که یک معاون اقتصادی با تیم تخصصی که علم اقتصاد خوانده باشد، در آموزش و پرورش ایجاد کنید؟

افتخاری عنوان کرد:به‌رغم اینکه قرار شده بود به راهبران آموزشی مبالغی پرداخت شود، متأسفانه ۴ سال است که با وسایل شخصی خود به دورترین روستا‌ها جهت بازدید و پیگیری مشکلات مدارس مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف نشدن وضعیت نیرو‌های خرید خدماتی، گفت: ۶ سال است که از این نیرو‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود و حقوق مکفی دریافت نمی‌کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها با تأکید بر اینکه غفلت از آموزش و پرورش خسارت‌های جبران ناپذیری را برای مردم و کشور به دنبال خواهد داشت، گفت: هر کشوری که به آموزش و پرورش توجه کرده و تعلیم و تریبت اولویت آن بوده، راه پیشرفت را پیدا کرده است و برای هر کشوری مهم‌ترین سرمایه، سرمایه انسانی است که آن هم در آموزش و پرورش تربیت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز