خبرگزاری کار ایران

افتتاح 16 طرح هادی در بوئین‌زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۸۰۷

۱۶ طرح هادی روستایی با ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر در شهرستان بویین‌زهرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پرویز یوسفی فخر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا گفت: پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در قالب آسفالت معابر روستایی در این شهرستان بودند و بالغ بر ۶۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز عملیات آسفالت در آنها به اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین عملیات اجرایی این پروژه در روستاهای حسین‌آباد به میزان ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع و سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار، جهان‌آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ متر مربع مربع و ۲ میلیارد ریال، رحیم‌آباد با ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و کله‌دره با ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار بوده است.

به گفته این مسئول، یک واحد مسکونی در روستای حکیم‌آباد نیز با همکاری این نهاد و کمیته امداد شهرستان احداث و به یک خانواده مددجوی تحت پوشش اهدا شد.

یوسفی فخر تاکید کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع و با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در روستای حکیم آباد با حضور فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن استان و بخشدار دشتابی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان بوئین‌زهرا با سه هزار و سه کیلومتر مربع مساحت و چهار بخش مرکزی، شال، رامند و دشتابی در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و جمعیت آن براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۲۱ هزار و ۱۷۶ نفر به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز