خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مصلی در مشهد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۶۸۱

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح مصلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح مصلی گفت: نگاه ما این است که مشهد را پیشتاز توسعه، برخوردار و دارای رونق اقتصادی نشان دهیم و همان طور که قبلا گفته‌ام مشهد با این ظرفیتها از سوی پایتخت نشینان جدی گرفته نمی‌شود.

شهردار مشهد افزود: از عناصری که کمک جدی برای گرفتن حق مشهد کرده اند نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بوده اند که در کنار سایر مسوولان شهری و استانی حق بزرگی دارند اما انتظار داریم تا به نتیجه رسیدن موضوع هم ما را حمایت کنند.

کلائی ادامه داد: کمربندی شهر یا همان ۱۰۰ متری موجب تقسیم شهر به دو بخش برخوردار و غیربرخوردار می شود و برای شکستن این موضوع پروژه های مختلف از جمله همین پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی را در دست اقدام داریم.

وی گفت: این طرح طی ۱۴ ماه یعنی حدود پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید اما آنچه مهم است توسعه بازوهای جانبی محور به ویژه اتصال به بخش میانی بلوار حر در محدوده شهرک شهید رجایی و ایجاد یک مسیر دسترسی دیگر به آرامستان کلانشهر مشهد یعنی بهشت رضا(ع) است.

شهردار مشهد ساخت این تقاطع را از نظر پدافند غیرعامل مهم برشمرد و گفت: این طرح، خیابان مهم مصلی، به عنوان یکی از چهار محور اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی را از بن بست کنونی خارج می کند.

کلائی بوروکراسی ناکارآمد حاکم بر مناسبات دستگاه‌های اداری را عامل تاخیر در آغاز این طرح بسیار مهم دانست و افزود: امیدوارم سرعت بخشیدن به اجرای طرح مد نظر پیمانکار و دیگر دست اندرکاران قرار گیرد تا مردم زودتر از مواهب طرح مرتفع شوند و تاخیر در شروع آن جبران شود.

گفتنی است پروژه تقاطع غیرهمسطح مصلی با هزینه 63 میلیارد تومان ظرف پانزده ماه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز