خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز خبر داد:

مشترکین کم مصرف صنعتی دو و نیم برابر سال گذشته پاداش می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۶۱۵

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، گفت: واحدهای صنعتی که در زمان پیک مصرف برق، صرفه جویی و همکاری بیشتر داشته باشند، ۲ و نیم برابر سال گذشته، پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام بیات امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای سال با توجه به فعالیت‌های مضاعف در شرکت توزیع برق البرز با اعتباری معادل ۷ میلیارد تومان پروژه هایی همچون مسکن مهر، روشنایی معابر، سیستم مبلمان شهری و ... اجرا شده است.

این مدیر البرزی تصریح کرد: به واسطه کاهش هزینه در سالهای قبل ساختار برق رسانی به واسطه نقص در سیم کشی کابل های بدون روکش در فصول مختلف منجربه خاموشی های مکرر و مشکلات بسیار بود لذا ۳۰۰ کیلومتر از شبکه های سیم کشی بدون روکش در شهرستان های البرز به سیستم های روکش دار تبدیل می شود که هزینه آن معادل ۴۵ میلیارد تومان برآورد قیمت شد که در حال اجراست.

بیات با عنوان اینکه حدود ۶۰ کیلومتر از این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود، اضافه کرد: بخش دیگری از این فعالیت با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر پاداش مشترکین کم مصرف گفت: با توجه به مصرف بالای وسایل گازی در فصل سرما، فشار مضاعفی بر انرژی برق وارد شد و شرکت توزیع برق با محاسبه میزان مصرف مشترکین، تخفیف خوبی به مشترکین خوش حساب خواهند داد.

وی در پاسخ به سئوال دیگر ایلنا مبنی بر پاداش مشترکین صنعتی اظهار داشت: معمولا در فصول پرمصرف واحدهای صنعتی همکاری لازم با شرکت توزیع برق دارند و این شرکت نیز در قبال این تعامل، پاداشی در خور به این مشترکین اعطاء کرده است که این پاداش در سال جاری ۲ و نیم برابر سال گذشته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع شبکه برق رسانی البرز در ارتباط با زیرساخت شبکه برق البرز اظهار داشت: اولین پست ۴۰۰ کیلوولت برق استان در ۳ مرحله، شهریور ماه گذشته در فاز اول کلنگ زنی شد.

وی افزود: هر یک از این ۳ مرحله با اعتبار یکصد و ۵۰ میلیون تومان با انتخاب پیمانکار شروع به کار شد و با اتمام این پروژه، شبکه برق استان به برق سراسری متصل و شهروندان از داشتن برق پایدار و مطمئن بهره مند خواهند شد.

بیات در ادامه فعالیت توسعه زیر ساخت ها، گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان زیر ساخت های توسعه و انتقال در دهه فجر افتتاح می‌شود که یکی از آنها شب گذشته برقرار شد.

بیات با عنوان اینکه بخش دیگری که افتتاح می شود در ارتباط با ارتباط سریع با مشترکین است، اضافه کرد: پیش از این مشترکین با شماره ۱۲۱ اطلاعات خود را به لینک واسطه داده و شرکت توزیع برق درصدد ارتباط مستقیم مشترکین  و خودروهای امداد است که با سرعت بیشتر پیگیر ساماندهی حوادث باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز در خصوص حفظ محیط زیست، تصریح کرد: علاوه بر هزینه های چاپ و پرینت با حذف قبوض کاغذی از قطع ۳۲۰ درخت جلوگیری شد و با صرفه جویی هزینه چاپ، تعدادی نوشت افزار تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

بیات به خریداری موتورسیکلت های الکتریکی اشاره کرد و گفت: برای ماموران این شرکت ۱۵ موتور برقی خریداری شد و برای تسهیل شارژ در سطح شهر، تفاهمنامه ای منعقد شده که همشهریان می‌توانند با استقبال از این موتورهای برقی از احداث ایستگاه‌های الکتریکی مطمئن باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز