خبرگزاری کار ایران

رجبی به ایلنا خبر داد:

4 سارق حرفه‌ای در تایباد دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۸۸

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد گفت: با تلاش و رصدهای شبانه‌روزی ماموران دایره سرقت آگاهی این فرماندهی 4 سارق حرفه‌ای را در تایباد دستگیر کردند.

سرهنگ رمضان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: طی ماه گذشته یک منزل مسکونی در یکی از محلات تایباد مورد سرقت قرار گرفت که با مراجعه مالباخته به پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار دایره سرقت آگاهی قرار گرفت و توسط رصد دوربین‌های اطراف محل موردنظر افراد مشکوک شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند.

وی افزود: در رابطه با این موضوع اقلامی شامل چهار کیلوگرم زعفران خشک، 60 کیلوگرم روغن حیوانی، 200 گرم طلا، چهار عدد سکه تمام بهار آزادی، 12 عدد کارت بانکی و یک اسلحه شکاری دولول به سرقت رفته بود.

سرهنگ رجبی ارزش اموال سرقت شده را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: سارقان که به همراه یک مالخر از مشهد بودند پس از شناسایی دستگیر و اموال سرقت شده به طور کامل به مالباخته برگردانده شد.

وی بیان کرد: سارقان با  حاصل فروش طلا و زعفران‌های سرقت شده یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت خریداری کرده بودند که به مالباختگان تحویل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد مطرح کرد: پس از دستگیری متهمان صحنه سرقت بازسازی و سارقان جهت ادامه بازجویی تحویل مراجع قضایی شدند.

رجبی با تاکید به رعایت اصول ایمنی اظهار کرد: نکته جالب در این سرقت بزرگ این بود که منزل مورد نظر مجهز به هیچ دوربین حفاظتی نبود و اموال به سرقت رفته در دسترس قرار داشت.

وی عنوان کرد: شهروندان برای جلوگیری از هرگونه سرقت مسول حفظ و ایمنی شخصی هستند، سارقان در این سرقت پس از بررسی‌ محل موردنظر و خاطرجمعی از عدم ایمنی لازم در فرصتی که  صاحبخانه منزل را ترک کردند اموال را به سرقت بردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز