خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان:

بیش از 2 هزار کالای تولید شده در قزوین آزمایش شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۳۶

مدیرکل استاندارد استان قزوین از آزمون 2 هزار و 428 کالای تولید شده در صنایع استان در آزمایشگاه های همکار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیروس صارمی اظهار کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد قزوین امسال ۲ هزار و ۸۳۳ کالای تولید شده در صنایع این استان را با هدف تطبیق با استانداردهای تدوین شده نمونه برداری کردند.

مدیرکل استاندارد استان افزود: کالاهای نمونه برداری شده از حیث استانداردهایی که برای آنها الزامی است، مورد بررسی و یا آزمون قرار می گیرند.

صارمی یادآور شد: امسال 2 هزار و 428 کالای تولید شده در صنایع استان در آزمایشگاه های همکار استاندارد آزمون شده اند.

وی اضافه کرد: اگر کالایی پس از آزمون به لحاظ کیفی و نداشتن شرایط استاندارد دارای نقص و ایراد بود، موارد تخلف به واحد تولیدی گوشزد و هشدار داده می شود و بسته به شرایط نقص حتی می توان نسبت به ابطال پروانه کاربرد نشان استاندارد  محصول یاد شده اقدام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: واحدها تولیدی مشمول پروانه اجباری کاربرد نشان استاندارد باید محصولات خود را براساس ضوابط و شاخص های استانداردهای تدوین شده تولید کنند در غیر این صورت تخلف کرده و با آنها مطابق با قانون برخورد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز