خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

32 هزار خانواده کمیته امداد در خراسان رضوی نیازمند مسکن مقاوم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۰۰

قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از 200 هزار خانواده‌ای که در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، 32 هزار خانواده نیازمند مسکن مقاوم هستند.

سلمان دانشور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه تاکنون 2 هزار واحد مسکونی تکمیل و 3 هزار واحد نیز مرمت و تعمیر شده است، گفت: سهمیه مسکن امسال استان 4 هزار واحد است که 2 هزار واحد آن در حاشیه شهر مشهد و مابقی آن در سطح استان  است که برنامه داریم تاپایان سال 99 این تعداد واحد مسکونی محرومین تکمیل و تحویل خانواده ها شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از توزیع 4 هزار و 500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سطح استان خبر داد و گفت: برنامه داریم با عنایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری و خیران تاپایان امسال هیچ نوعروسی در نوبت گرفتن جهیزیه در این نهاد نداشته باشیم.

وی به راه اندازی بیش از 600 نیروگاه خورشیدی برای توانمند کردن خانواده های تحت حمایت این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خراسان رضوی در ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی مولد در کشور پیشرو است و این مهم یکی از اولویت های این نهاد در سال 99 خواهد بود چرا که در حال حاضر درآمد حاصل از تولید انرژی برق به ازای هر خانواده در ماه یک میلیون تومان است که می‌تواند به اقتصاد خانواده کمک کند.

دانشور از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار به کمیته امداد امام خمینی استان در سال جاری خبرداد و گفت: تاکنون بیش از 10هزار فرصت شغلی برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است  که از بودجه تخصیصی 300 میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست خراسان رضوی را به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در همین راستا بیش از 30 دستگاه کامیون  مواد و وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان به این استان حمل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز