خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف استان فارس مطرح کرد:

صنوف مدرن ظرفیتی برای توسعه همگون صنعت گردشگری و توریستی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۸۸

رئیس اتاق اصناف استان فارس گفت: صنوف مدرن در کلانشهر شیراز ظرفیتی برای توسعه همگون صنعت گردشگری و توریستی است.

به گزارش ایلنا، محمود هاشمی در آیین بهره برداری ازبزرگترین، مجهزترین و مدرن‌ترین خشکشویی در شیراز افزود: مدرن شدن در هر صنف به ارتقاء شاخص های گردشگری، توریستی و جهانگردی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه روبه پیشرفت بوده و خدمات ارائه شده درحال تغییر و دگرگونی است، عنوان کرد: خدمات ارائه شده توسط صنوف باید به روز، استاندارد، بهداشتی، رفاه اجتماعی و رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: کارآمد سازی و به روز کردن خدمات حلقه مفقوده در اصناف شیراز است که نیازمند همراهی همه صاحبان صنوف است.

به گفته هاشمی با این حال روند حرکت صنوف شیراز از حالت سنتی به مدرن نیازمند سرعت و شتاب است و مدرن شدن صنوف از جمله خشکشویی ها مشتری خاص خودش را دارد و این مدرن شدن به نفع جامعه و مردم است.

هاشمی تاکید کرد: امروز مردم به دنبال خدمات ویژه هستند زیرا خدمات سنتی دیگر مورد پذیرش نیست.

شیراز به شهرهای خلاق در زمینه خشکشویی نوین پیوست

در ادامه مدیرخشکشویی مدرنا پلاس شیراز گفت : شیراز به دلیل برخورداری از سابقه درخشان و ورود به عرصه نوین عملا به شهرهای خلاق در زمینه خشکشویی نوین پیوسته است .

محمد امین نمازیان فر افزود : با ورود خشکشویی های نوین به زندگی شهری عملا ظرفیت های جدیدی در ارایه خدمات نوین به شهروندان شیراز ارایه می شود و خلاقیت به عنوان عنصر تاثیرگذار به پویایی و تحول در صنعت خشکشویی کمک کرده و راه عبور از شیوه های سنتی را هموار می کند .

مدیرخشکشویی مدرنا پلاس شیراز گفت : به دلیل تغییر و تحول در نوع پارچه و پوشش ها عملا خشکشویی های نوین نیاز کنونی جامعه انسانی است .

به گفته نمازیان فر تحول در حوزه خشکشویی مستلزم همراهی همه متصدیان فعال در این حوزه است و اتحادیه هم باید حمایت و پشتیبانی لازم را بنماید .

صنوف مدرن ظرفیتی برای توسعه همگون صنعت گردشگری و توریستی است

انتشار تمبر حرکتی ارزشمند و ماندگار

همچنین مدیرکل پست  فارس گفت : انتشار تمبر مجموعه مدرنا پلاس حرکتی ارزشمند و ماندگار در راستای تبیین مدرن ترین خشکشویی در شیراز به عنوان نیاز کنونی جامعه است .

محسن مفتح در آیین رونمایی از تمبر بهره برداری از مدرن ترین و مجهزترین خشکشویی شیراز افزود: این حرکت سند افتخاری برای جوانان و فعالان صنف خشکشویی است .

وی اظهار داشت : مجموعه پست فارس همواره می کوشد تا موفقیت های عرصه های مختلف را با چاپ تمبر در جامعه تبیین و نشر دهد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز