خبرگزاری کار ایران

برخورد چند خودرو در قزوین 1 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۶۹

بر اثر برخورد دو پراید با یک کامیونت هیوندا در محور تاکستان -قزوین 1 نفر کشته و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ قدرت حسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف در محور "تاکستان -قزوین" بعد از سه راهی کهک بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

مسئول پلیس راه استان بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد یک دستگاه پراید سفید و یک دستگاه پراید نقره‌ای و یک دستگاه کامیونت هیوندا تصادف کرده که در اثر این برخورد متأسفانه سرنشین خودروی پراید سفید بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر پراید سفید نیز مصدوم و به مراکز امدادی منتقل شدند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه انحراف تغییر مسیر ناگهانی خودروی پراید سفید نسبت به ۲ وسیله نقلیه دیگر بوده است.

سرهنگ حسنی پلیس راه استان در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز