خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با ایلنا :

مرگ فرد مشکوک به کرونا صحت ندارد/ آماده باش کامل پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه شهید بهشتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۶۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: خبر فوت فرد مشکوک به ابتلا به کرونا در اصفهان صحت ندارد و کاملا این خبر را تکذیب می کنم.

طاهره چنگیز درگفت و گو با ایلنای اصفهان اظهار داشت: این فرد دو روز پیش با وضعیت کاملا طبیعی و در بهبودی کامل مرخص شد و ما مرتب پیگیر وضعیت ایشان هستیم در حال حاضر نیز ایشان در سلامت کامل به سر می برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاکید کرد: تب این فرد که به عنوان مورد مشکوک مبتلا به کرونا بستری شده بود، در ظرف بیست و چهار ساعت کاملا از بین رفت و دو روز پیش از بیمارستان فارابی مرخص شد. این بدین معناست که حامل ویروس و یا مبتلا به آن نبوده است.

پیش‌تر در فضای مجازی شایع شده بود که فرد مشکوک به ابتلا به کرونا که تحت مراقبت در اصفهان بود از کارکنان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است که عمادی ،مدیر روابط عمومی فرودگاه در این باره به ایلنا گفت: ما پرواز مستقیم به چین و یا برعکس آن نداریم که کارمندان فرودگاه با مسافران چینی در ارتباط نزدیک قرار بگیرند. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروازی از اصفهان مسافران چینی دیپورت شده از سایر کشور‌ها به ویژه ترکیه را به ایران و سپس به چین باز نمی‌گرداند اظهار کرد: تا این لحظه هیچ پروازی به جز ترکیش ایر از ترکیه به اصفهان آمد و شد نمی کند و این خبر در مورد اصفهان صحت ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان نیز پیش‌تر خبر از آماده‌باش پایگاه مراقبت بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان داده بود.

حسن امجدی ضمن تاکید بر اینکه هیچ پرواز مستقیمی از کشورچین وارد فرودگاه اصفهان نمی‌شود در این‌باره گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از معاونت بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، پایگاه مراقبت بهداشت مرزی این فرودگاه، مراقبت سندرومیک از همه مسافران که  احتمالا بازگشتی از کشور چین هستند و سایر مسافران که با پروازهای ترانزیت وارد فرودگاه اصفهان می‌شوند را اعمال کرده‌اند.

 وی اضافه کرد : در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا شخص دچار علائم شدید تنفسی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، مسافر مورد نظر بلافاصله به بیمارستان فارابی اعزام خواهد شد.

سمیه مسرور / سرپرست خبرگزاری ایلنای اصفهان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز