خبرگزاری کار ایران

یکه تازی نماینده هرمزگان در گروه الف مسابقات فوتسال کشور

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۸۳

تیم فوتسال بانوان انرژی برپارسیان در ادامه پیروزی‌های متوالی خود،در چهارمین دیدار دور گروهی مقابل تیم بانوان مریوان در یک بازی زیبا با هشت گل،جشنواره گل به راه انداخت ونشان داد لیاقت قهرمانی را دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، از سری مسابقات گروه الف لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور که به میزبانی پارسیان و در سالن یادگار امام (ره) برگزار می شد تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان که در سه دیدار اول خود،سه برد قاطع بدست آورده بود و صدرنشین مطلق گروه بود، یکشنبه 13 بهمن ماه موفق شد در یک بازی برتر و زیبا، با نتیجه قاطع 8 بر1  تیم مریوان نماینده استان کردستان را شکست دهد.  

گلهای بانوان انرژی بر پارسیان را در این دیدار فریده رهی(5گل) و ملیحه نورالدینی(3گل) به ثمر رساندند.

 این تیم در پنجمین و آخرین دیدار  دور گروهی خود عصر فردا دوشنبه ۱4 بهمن ماه ساعت10  ودر سالن یادگار امام (ره)به مصاف تیم صدرا تهران می رود.

شایان ذکر است،این مسابقات باحضور تیمهای فوتسال بانوان منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، سون نوشهر، گوهر زمین سیرجان، صدرا تهران، نفت امیدیه وهیات فوتبال مریوان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برگزار می گردد.

پایان دور رفت و کسب رتبه دوم نماینده هرمزگان در گروه الف

حق تیم انرژی بر در این بازی  باخت نبود

 نوار پیروزهای تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان در آخرین  دیدار این تیم پاره شد و  در پنجمین و آخرین دیدار دور گروهی مقابل صدرا تهران در یک بازی زیبا و نزدیک در آخرین ثانیه ها با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد.

 از سری مسابقات گروه الف لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور که به میزبانی پارسیان و در سالن یادگار امام (ره) برگزار می شد تیم فوتسال بانوان انرژی بر پارسیان که در چهار دیدار اول خود،چهاربرد قاطع بدست آورده بود و صدرنشین گروه بود طعم شکست را چشید و در آخرین دیدار خود  علی رغم شایستگی بسیار،در حالیکه تا ثانیه های آخر، بازی با تساوی 5 بر 5 دنبال میشد، تیم صدرا موفق شد گل ششم خود را به ثمر رسانده و علاوه بر شکست تیم انرژی بر، بر صدر جدول مسابقات تکیه زند.

گلهای بانوان انرژی بر پارسیان را در این دیدار نرگس مرادی(1گل) ،فریده رهی(1گل) صدیقه نجفی (1گل)  و ملیحه نورالدینی(2گل) به ثمر رساندند.

در پایان دور رفت بازی ها صدرا تهران صدرنشین و تیم خوب و یک دست انرژی بر صاحب رتبه دوم شد.مسابقات برگشت اسفندماه در مریوان کردستان برگزار خواهد شد.

 این مسابقات باحضور تیمهای فوتسال بانوان منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، سون نوشهر، گوهر زمین سیرجان، صدرا تهران، نفت امیدیه وهیات فوتبال مریوان به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز