خبرگزاری کار ایران

روز ناکامی وزنه برداران ایرانی، قهرمانی وزنه بردار قرقیزی دسته ۹۶ کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۳۵

در روز ناکامی کیانوش رستمی و رضا دهدار ، وزنه بردار قرقیزستانی مقام قهرمانی دسته ۹۶ کیلوگرم جام فجر را در رشت کسب کرد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ، در رقابت‌های دسته ۹۶ کیلوگرم ، رسول بکوف وزنه بردار قرقیزستان با کسب مدال طلای حرکت یک ضرب ، مدال نقره حرکت دوضرب و مدال طلای مجموع مقام قهرمانی این دسته را به خود اختصاص داد، هاکوب مکرتچیان وزنه بردار ارمنستان نیز با کسب دو مدال برنز در حرکات یک ضرب و دو ضرب موفق به کسب مدال نقره مجموع شد و صالح الراد وزنه بردار اردنی نیز در مجموع مدال برنز را کسب کرد.

در حرکت یک ضرب این رقابت‌ها ، رسول بکوف از قرقیزستان با مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد، رضا دهدار از ایران با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی به مدال نقره دست یافت و هاکوب مکرتچیان با مهار وزنه ۱۵۵ کیلوگرم مدال برنز حرکت یک ضرب را به دست آورد.
همچنین در حرکات دوضرب، کیانوش رستمی از ایران با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد ، رسول بکوف از قرقیزستان با مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد و هاکوب مکرتچیان از ارمنستان با مهار وزنه ۱۹۰ کیلوگرم به مدال برنز حرکت دوضرب دست یافت.
با توجه به نتایج کسب شده در حرکات یک ضرب و دو ضرب و حذف کیانوش رستمی در حرکت یک ضرب و حذف رضا دهدار در حرکت دو ضرب، این دو وزنه بردار ایرانی نتوانستند در مجموع روی سکو قرار گیرند و رسول بکوف از قرقیزستان با مجموع ۳۷۱ کیلوگرم مدال طلا ، هاکوب مکرتچیان با مجموع ۳۴۵ کیلوگرم مدال نقره و صالح الراد از اردن با مجموع ۲۱۵ کیلوگرم مدال برنز را تصاحب کردند.
پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو از غروب یکشنبه با حضور ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در رشت آغاز شد.
وزنه برداران حاضر در این دوره از رقابت ها در هفت وزن المپیکی شامل ۶۱ کیلوگرم، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم به رقابت می پردازند و در نهایت آنانی که امتیار لازم را کسب کنند، جواز حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را بدست می آورند.
در روز اول این مسابقات، وزنه برداران اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ و ۷۳ کیلوگرم بر روی تخته رفتند، در روز دوم علاوه بر رقابت وزنه برداران دسته ۹۶ کیلوگرم، وزنه برداران دسته ۸۱ کیلوگرم نیز با هم به رقابت پرداختند و در روز پایانی نیز وزنه برداران اوزان ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم رقابت می کنند.
پنجمین دوره رقابت‌های وزنه برداری بین‌المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو که مسابقات کسب سهمیه المپیک بشمار می رود به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز