خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

پرداخت حق آلایندگی به شهرداری‌های استان بوشهر تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۵۹

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: باید پرداخت حق آلایندگی به شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

سیدعلی اکبر فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره، گفت: مسئولان استانی حق آلایندگی به شهرداری های استان بوشهر را تعیین تکلیف کنند.

فاطمی ادامه داد: حق آلایندگی استان بوشهر که از سوی صنایع آلاینده باید به شهرهایی که آلودگی بر زندگی شهروندان آن تأثیر می‌گذارد، پرداخت کنند که این اعتبار باید برای انجام اقداماتی همچون توسعه حمل و نقل عمومی و عمرانی هزینه شود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل اختلافاتی در استان برای نحوه پرداخت آن به وجود آمده که از ابتدای سالجاری تاکنون هیچگونه عوارض حق آلایندگی به شهرداری های مشمول پرداخت نشده که امیدواریم با بررسی روندهای موجود و حل اختلافات، این پرداخت‌ها انجام و اقدامات جبرانی در شهرها صورت گیرد و شتاب دهی به پروژه‌های شاخص عمرانی اتفاق بیفتد.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با بیان اینکه پرداخت نکردن حق آلایندگی به شهرها باعث متضرر شدن آنها می‌شود، تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و درآمدهای شهرداری‌ها ،امیدواریم پرداخت این عوارض در سال‎جاری رخ دهد و شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهرها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز