خبرگزاری کار ایران

حاجی قاسمی خبر داد:

پنجم اسفند، آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودرو در کرج

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۳۱

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج از اجرای طرح زوج و فرد خودرو در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی قاسمی، گفت: طرح زوج و فرد خودروها از 5 اسفند ماه جاری با هدف کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در هسته مرکزی شهر اجرایی می شود.

حاجی قاسمی با بیان اینکه ازدحام و ترافیک هسته مرکزی شهر در ایام پایانی سال که عمدتاً ناشی از مراجعه مردم به مراکز تجاری و فروشگاهها جهت انجام خرید شب عید است، یکی از دغدغه های جدی مدیریت شهری کرج است، اظهار داشت: به منظور ساماندهی ترافیک، همچون سنوات گذشته شاهد اجرای طرح زوج و فرد خودروها از 5 اسفند ماه جاری خواهیم بود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج ساعت اجرای طرح مذکور را از 16 لغایت 21 عنوان کرد و ادامه داد: محدوده اجرای طرح نیز در نواحی شمالی هسته مرکزی شهر شامل: بلوار بسیج (کاج)، پل آزادگان و خیابان مطهری، در نواحی جنوبی شامل: بلوار دانش آموز، بلوار بلال و بلوار قدس (شاه عباسی)، در نواحی غربی شامل: بلوار جمهوری و بلوار علامه جعفری و در نواحی شرقی شامل: بلوار شورا و بلوار استقلال است.

حاجی قاسمی در پایان با تاکید بر اینکه این طرح با همکاری پلیس راهور اجرایی می شود، بیان داشت: چنانچه زیرساخت ها مهیا شده و سیستم کدینگ دوربین های سطح شهر فعال شوند، می توان طرح زوج و فرد خودورها را در سال آینده توسعه داد و آن را در ایام بیشتری از سال و در محدوده های مشخصی که از معضل ترافیک و راهبندان های عصرگاهی رنج می برند، اجرایی نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز