خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم:

با بهره گیری و بروز توان نیروهای توانمند و متخصص در بخش مدیریت انرژی باید ارتباطاتمان را برا انتقال تجربه، بیشتر کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۱۴

اولین جلسه هم اندیشی مدیریت آب و بازگردانی پساب در سطح شرکت های پالایش گاز کشور و به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،محمدحسین نوروزی، ضمن عرض خیرمقدم خدمت میهمانان گرامی بیان کرد: مدیریت آب و پساب صنعتی یکی از چالش های اساسی میادین نفت و گاز بشمار می آید که با برنامه ریزی صحیح مطابق با استاندارد ها و متناسب با امکانات و فرصت های موجود در هر پالایشگاه از تهدیدات جدی این پدیده جلوگیری شود.

 در این گردهمایی دستاوردهای فنی، اقتصادی و زیست محیطی مدیریت حوزه آب وبازگردانی پساب شرکت ازقبیل تزریق پساب استحصالی ازخوراک ورودی به چاه همراه با اجرای روشهای صیانتی آن، بهینه سازی و اصلاح حوضچه های تبخیر و نصب سیستم CPI در راستای افزایش راندمان و بهبود عملکرد مخازن واحد مشعل و پساب صنعتی جهت بازیافت مایعات گازی وحذف مایعات روغنی و نهایتاً کاهش چشمگیر آلودگی پساب صنعتی پالایشگاه به مواد هیدروکربنی ارائه شد. 

در روز دوم گردهمایی نیز جهت آشنایی هرچه بیشتر با دستگاه های  آب و بازگردانی پساب و... بدنبال آن از مجموعه فعالیت های مرتبط پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید بعمل آمد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز