خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اعلام کرد:

آمادگی داریم هر حمایتی که لازم باشد از تولیدکننده داخلی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، گفت: استان البرز یکی از شاخص ترین استان های کشور در زمینه تولید و صنعت است و این نشان دهنده ظرفیت ها و قابلیت های استان در زمینه تولید است .

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی امروز در  مراسمی با عنوان "گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز" با بیان اینکه ما هر چه داریم از انقلاب و برکت خون شهداست، گفت: دهه فجر آئینه تمام نمای انقلاب اسلامی است.

فردی افزود: استان البرز یکی از شاخص ترین استان های کشور در زمینه تولید و صنعت است و این نشان دهنده ظرفیت ها و قابلیت های استان در زمینه تولید است .

معاون استاندار با بیان اینکه اقتصاد کلید واژه عناوین سال های مختلف بوده است و این بیانگر این است که اولویت همچنان اقتصادی است، تصریح کرد: کلید واژه «اقتصاد» در نامگذاری عناوین مربوط به سال ها از جمله موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری بود به نوعی که غیر مستقیم توانست اهمیت اقتصاد درون زا و توجه به ظرفیت های داخلی را بیش از پیش در جامعه نشان دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: باید تمام توان و انرژی خود را برای حمایت از تولید داخل بگذاریم و آمادگی داریم هر حمایتی که لازم باشد از تولیدکننده داخلی داشته باشیم.

فردی گفت: در این راستا بیشترین تلاش و اهتمام و خدمت را به تولیدکنندگان خواهیم داشت تا چرخ اقتصادی را بیش از بیش به حرکت درآوریم .

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه تصریح کرد : خدمات نظام جمهوری اسلامی در جهت خدمت به مردم با گذشته قابل مقایسه نیست امروز به برکت انقلاب اسلامی، در بخش های مختلف به پیشرفت های خوبی رسیده ایم که باید این دستاوردها را به مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز