خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 41 پروژه عمرانی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۲۶

فرماندار لامرد از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی41 پروژه با اعتباری بالغ بر 625 میلیارد و 220 میلیون تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی‌نژاد ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: در دهه فجر امسال، 41 پروژه عمرانی- زیرساختی با اعتباری بالغ بر 625 میلیارد و 220 میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.  

وی افزود: طرح های بهسازی روستایی و گازرسانی ، دو زمین چمن مصنوعی، سالن اداره فرهنگ و ارشاد، طرح های بزرگ برق در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مسکن مددجویی و ... از جمله طرح هایی هستند که در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌ رسند.

فرماندار لامرد تصریح کرد: عمده پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر؛ مربوط به دستگاه‌های اجرایی نظیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد، آبفای روستایی و آبفای شهری، شرکت گاز، بنیاد مسکن، مخابرات، توزیع برق، شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد، نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی،  ورزش و جوانان، فرودگاه بین المللی لامرد و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

شایان ذکر است امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، حدود 590میلیارد تومان پروژه در لامرد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز