خبرگزاری کار ایران

افتتاح 2 هزار و ۹۲۷ پروژه‌ صنعت برق در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۵۷

دو هزار و927 پروژه صنعت برق استان در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا پور محمدی، در مراسم افتتاح پروژ‌ه‌های صنعت برق آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از زحمات فعالان این عرصه گفت: کوچک ترین اشکال در سیستم برق رسانی برای مردم قابل لمس است اما علیرغم‌ افزایش مصرف برق هرگز شاهد مشکل یا کمبود در این زمینه نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۳۰۰ واحد صنعتی جدید از طریق احداث و گسترش به سیستم برق استان اضافه شده است، گفت: زیرساخت‌های توزیع برق هم بروز رسانی و هم نگهداری می شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در عین حال که به کاستی‌ها در جامعه اشاره می‌کنیم به پیشرفت‌های چهل سال گذشته نیز باید توجه داشته باشیم، چراکه قبل از انقلاب کمتر از ۲۰ درصد روستا‌ها از نعمت برق برخوردار بودند اما امروز ۱۰۰ درصد روستا‌ها در استان از نعمت برق برخوردار هستند.

افشین روشن میلانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان نیز در این جلسه گفت: در دوماه گذشته چندین پروژه شرکت برق منطقه‌ای با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد و امروز نیز ۸ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی امروز به بهره برداری خواهد رسید .

 در این مراسم ۸ پروژه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به ارزش ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی و ۳۱۲ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی به ارزش ۷۷ میلیارد تومان و ۲۶۰۷ پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز به ارزش ۹۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز